გაკვეთილის გეგმა
სახელი, გვარი:
ირინა მუხაშავრია, N: 5 საჯარო სკოლა
საგანი:
მათემატიკა
კლასი:
VIII
მოსწავლეთა რაოდენობა:
VIII;
სსსმ საჭიროების მქონე არ არის.
გაკვეთილის თემა:
ორუცნობიანი წრფივი სისტემები
დრო:
45 წთ
გაკვეთილის მიზანი:
·
მოსწავლე
ირჩევს ხერხს და ხსნის ორუცნობიან წრფივ განტოლებათა სისტემას;
ახდენს ამონახსნის სიმრავლურ და გეომეტრიულ ინტერპრეტაციას
·
რეალური ვითარების მოდელირებისას ადგენს და ხსნის ერთუცნობიან
წრფივ განტოლებებს. ახდენს ამ ამონახსნის ინტერპრეტაციას (მათ: VIII.7).
·
კომპიუტერის გამოყენებით აკეთებს გეომეტრიულ ანალიზს
N
|
აქტივობის მიზანი და აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი
|
კლასის ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო (წთ)
|
1
|
საორგანიზაციო ნაწილი
მიზანი:
·
მოსწავლეთა რაოდენობის დადგენა
·
საგაკვეთილო განწყობის შექმნა
აღწერა:
ვინიშნავთ ჟურნალში არებს. ვთხოვთ კლასს მოამზადონ საჭირო რესურსები და განეწყონ
გაკვეთილისთვის
|
საერთო საკლასო
|
სახელმძღვანელო, რვეული, ფანქარი,
სახაზავი.
|
2 წთ
|
|
2
|
აქტივობის მიზანი:
თემის, მიზნის და შეფასების რუბლიკის გაცნობა.
აღწერა:
წინასწარ მომზადებული მიზნისა და შეფასების სქემას მასწავლებელი აკრავს თვალსაჩინო
ადგილზე და კითხულობს. ასევე საუბრობს იმაზე თუ რა სამუშაოების შესრულება მოუწევთ
და რა აქტივობებს შეასრულებენ მომდევნო 40 წუთში
|
საერთო საკლასო
|
3წთ
|
||
3
|
A ფაზა
- გამოწვევა
მიზანი
- წინარე ცოდნის გახსენება
აქტოვობის აღწერა:
მასწავლებელი აჩვენებს სლაიდით 3 სისტემას, რომელთაგან
ერთს არ ააქვს ამონახსნი, მეორეს უამრავი ამონახსნი ააქვს, ხოლო მესამეს ერთი. მოსწავლეები
კოეფიციენტების შეფარდებით ადგენენ ამონახსნებს. ამოხსნიან მესამეს.
|
საერთო საკლასო
|
10 წთ
|
||
4
|
B ფაზა
- „ცოდნის კონსტრუირება“
მიზანი:
კომპიუტერის გამოყენებით ანალიზის გაკეთება
აქტივობის აღწერა:
მასწავლებლის დახმარებით კომპიუტერთან აგებენ სამივე
სისტემის გრაფიკს
|
საერთო საკლასო
|
10 წთ
|
||
5
|
C ფაზა
- რეფლექსია
მიზანი:
მსჯელობის გამოწვევა.
აღწერა:
ადარებენ და მსჯელობენ კომპიუტერების შედეგებს და თავიანთ გამოყვანილ მაგალითებს.
|
საერთო საკლასო
|
10 წთ
|
||
6
|
D ფაზა
- შეჯამება
მიზანი:
აქტივობების შეხსენება და მასალის გამთლიანება.
აღწერა:
მოსწავლეები აქტიურობენ განვლილი საკითხის შესახებ.
|
საერთო საკლასო
|
7 წთ
|
გაკვეთილის ბოლოს
მისაღწევი შედეგები:
·
მოსწავლეებმა
შეძლეს ორუცნობიან წრფივ განტოლებათა
სისტემის ხერხების
შერჩევა, გეომეტრიული ინტერპრეტაცია.
·
კომპიუტერის გამოყენებით გააკეთეს გეომეტრიული ანალიზი.
შეფასების რუბრიკა:
3 წთ
კრიტერიუმი
|
არადამაკმაყოფილებელი 1-4
|
დამაკმაყოფილებელი 5-6
|
კარგი 7-8
|
ძალიან კარგი 9-10
|
არ მონაწილეობს აქტივობებში.
არ თანამშრომლობს თანატოლებთან
|
იშვიათად მონაწილეობს და თანამშრომლობს მოსწავლეებთან
|
აქტიურად მონაწილეობს აქტივობათა უმრავლესობაში, ხშირად თანამშრომლობს
თანატოლებთან
|
აქტიურად მონაწილეობს და მნიშვნელოვანი წვლილი შეაქვს ყველა აქტივობაში,
ყოველთვის თანამშრომლობს თანატოლებთან, საუბრობს დამაჯერებლად, აკეთებს ზუსტ დაასკვნებს.
|
თარიღი:
ხელმოწერა: ირინა მუხაშავრია.
Комментариев нет:
Отправить комментарий